Benvidos e benvidas, amígos terrícolas!

Ola amigos terrícolas! Acabo de chegar na miña nave e caín nesta biblioteca, que bonita é! Ah! Por certo, chámome Casileo, son moi guapo e estou aprendendo a ler. Na miña galaxia somos todos moi parecidos, así coma vós, e non temos libros.Vou aproveitar a miña estancia na Terra para ler todos os libros que poida! Seguro que nalgún ata aparezo eu...!

lunes, 9 de abril de 2012

Xa temos gañadora para o concurso "A Princesiña e o Traballo"!!! Noraboa!!


Estes foron os traballos presentados nas modalidades de debuxo e relato curto. Na modalidade de debuxo tamén participaron os nenos e nenas de Educación Infantil, que aparecen nuns vídeos cunha entrada máis antiga.
Na modalidade de debuxo empataron os traballos, xa colgados na biblioteca, do alumnado de Educación Infantil 3 anos, e 4 e 5 anos, tendo un xogo a compartir para todos os participantes.
Na modalidade de relato curto a gañadora é Milena, de 6º curso, que será premiada cun libro de "Emily the Strange", e os alumnos de 2º ciclo que se presentaron, terán un detalle por ser tan participativos sempre e por presentar ademáis, traballos de gran calidade literaria.
Noraboa a todos os participantes!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario